2014. december 30., kedd

Locsi-fecsi

Sziasztok! Gondoltam, hogy a szünetben is hallatok magamról.
Megszületett a történet dala (tudjátok, mint pl. a Csontvárosnak Beth Crowleytől a Warrior), már csak dallam és alap kéne hozzá. Yey (y) Lehet, hogy majd összehozom magamtól.
Kicsit - nagyon - késve, de remélem, hogy mindenkinek jól telt a karácsonya és most nagyon várja az új évet! Abban az évben fog befejeződni az Örökkön-örökké, mégpedig májusban, és a következő hónapban már jön is majd a következő évad! Kit érdekel? Praclikat fel! Annyit elárulok, hogy hasonló formájú címe lesz, mint ennek az 1. évadnak.
Megtáltosodtam és most írom a 19. részt, ami miatt szerintem a legtöbb Saiorsiel rajongó meg fog engem nyúzni. Bocsi, gyerekek, de majd rájöttök a következő évadban, hogy mit szeretnék ezzel az egésszel kezdeni, mármint ezzel a szállal.

Addig is puszilok mindenkit,
Rosewolf

2 megjegyzés:

  1. ----> Valami lesz az urammal, meg az annak szeretőjével ( azaz a két szereplővel :D csak magyarpsitottam picit) Ez..jót jelent.. vagy nem. És inkább a második... Igyekezz!! ××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sulikezdéskor újra elkezdem kirakosgatni a részeket, ne aggódj! :)
      Puszi,
      Rosie

      Törlés