2014. május 18., vasárnap

A szerkesztő újra dumál

Újra olvastok az én szavaimból is, ugye? Remélem nem annyira idegesítő, hogy bejegyzésenként csinálok egy ilyen bejegyzést is, csak hát meglepett, hogy már hárman is kommenteltetek és eddig a visszajelzésekből úgy érzem, hogy tetszik a blog és nagyon örülök neki! Próbálok rendszeresen hozni részeket :) Csak egy csomó blogommal volt úgy, hogy semmi visszajelzést nem kaptam és abbahagytam. Remélhetőleg most nem ez fog történni! Minden igyekezetem benne van a blogban, próbálok választékosan írni és jól leírni mindent, csak hát, tudjátok, a kezdők :D Kritikákat is szívesen fogadok, legyen akár rossz, vagy jó.

Puszil mindenkit,
Rosewolf

2 megjegyzés:

  1. A szerkesztő nyugodtan dumálhat! Én szívesen hallgatom. A blogod fantasztikus, csak gy tovább. :)
    Ha még csak kezdő vagy, mi lesz ha majd gyakorlottabb leszel?! Hajrá! Van tehetséged hozzá! :)
    N

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, annyira jól esnek az ilyen kommentek! <3 És a legviccesebb az egészben az, hogy a blogomat annyira nem is reklámozom, még is jönnek a kommentek. Bezzeg amikor reklámoztam! :DD Egy komment se jött :'D Na de a lényeg az, hogy naagyon köszönöm! <33

      Törlés